Набрало чинності Рішення Виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 09.07.2015 № 131 «Про затвердження Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб»
Даною Інструкцією визначено процедуру доступу до публічної інформації у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд), процедуру надання публічної інформації, процедуру оскарження рішень, дій чи бездіяльності посадових осіб Фонду щодо надання або відмови у наданні інформації за запитом на публічну інформацію.
Доступ до публічної інформації забезпечується шляхом: оприлюднення публічної інформації в офіційних друкованих виданнях; розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті Фонду в мережі Інтернет; розміщення публічної інформації на інформаційних стендах та/або у приміщеннях для прийому громадян; надання інформації за запитами на публічну інформацію.
Запит на публічну інформацію, що надійшов до Фонду чи банку під час здійснення тимчасової адміністрації або ліквідації, направляється для попереднього розгляду відповідно керівнику уповноваженого підрозділу або уповноваженій особі Фонду. Запити на публічну інформацію підлягають обов'язковому обліку, опрацюванню та розгляду Фондом та/або уповноваженими особами Фонду. Запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Фонд або банк під час здійснення тимчасової адміністрації або ліквідації, можуть бути подані особисто до Фонду або уповноваженій особі Фонду у робочі дні з 9.00 до 17.00 години. У п'ятницю та напередодні святкових днів - з 9.00 до 16.00 години. У разі якщо Фонд (банк під час здійснення тимчасової адміністрації або ліквідації) не володіє запитуваною інформацією, але йому відомо особу, яка нею володіє, протягом трьох робочих днів відповідальний виконавець готує відповідний проект листа про направлення цього запиту належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. Якщо запитувана інформація належить до сфери діяльності декількох підрозділів Фонду (банку під час здійснення тимчасової адміністрації або ліквідації), такі запити на публічну інформацію протягом чотирьох годин з моменту надходження направляються для надання пропозицій до відповідних структурних підрозділів, у яких зберігається така інформація. Відповідь на запит на публічну інформацію надається усно або за вказаною запитувачем інформації поштовою адресою/місцезнаходженням, адресою електронної пошти, номером засобу зв'язку. Відповідь на запит на публічну інформацію надається у строк, визначений статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації». У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, уповноваженим підрозділом готується висновок про необхідність продовження строку розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Висновок затверджується керівником уповноваженого підрозділу або уповноваженою особою Фонду. Про продовження строку розгляду запиту на публічну інформацію уповноважений підрозділ повідомляє запитувача у письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня отримання запиту за підписом посадової особи, яка затвердила висновок. Інформація на запит надається безкоштовно.
Запит на публічну інформацію, що подається фізичними особами - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Документ, який подано громадянином як запит на інформацію, але який містить прохання надати інформацію, що не є публічною інформацією, розглядається в порядку та в строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Запит на інформацію повинен містити: прізвище, ім'я та по батькові запитувача; поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є; загальний опис запитуваної інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату подання запиту, крім запитів, що подаються по телефону або в електронному вигляді.
Запит на публічну інформацію, що подається юридичними особами та об'єднаннями громадян без статусу юридичної особи - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Документ, який подано громадянином як запит на інформацію, але який містить прохання надати інформацію, що не є публічною інформацією, розглядається в порядку та в строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». Запит на інформацію повинен містити: найменування юридичної особи чи об'єднання громадян без статусу юридичної особи; місцезнаходження юридичної особи або поштову адресу об'єднання громадян без статусу юридичної особи, адресу електронної пошти, номер засобу зв'язку; прізвище, ім'я та по батькові уповноваженої запитувачем особи; відомості про наявність у особи повноважень запитувати інформацію від імені юридичної особи або об'єднання громадян без статусу юридичної особи (довіреність, доручення тощо); загальний опис необхідної інформації (або/та вид, назву, реквізити чи зміст документа, інформацію щодо якого потрібно отримати); підпис і дату подання запиту, крім запитів, що подаються по телефону або в електронному вигляді.