Національний банк України своїм листом від 11.12.2014 р. № 25-110/74213 повідомив стосовно використання юридичною особою печатки в процесі банківського обслуговування. Зокрема, в листі повідомляється, що юридична особа самостійно визначає порядок організації своєї діяльності, при вирішенні питання подальшого використання нею печатки в процесі банківського обслуговування, банку слід керуватися її установчим документом (статутом, засновницьким договором, установчим актом, положенням), що є основним документом, який регулює діяльність юридичної особи.
Якщо в установчих документах юридичної особи зазначено про наявність печатки, то вона повинна використовуватися у всіх правочинах юридичної особи, в тому числі і у договірних відносинах з банком та при розпорядженні рахунком і підписуванні розрахункових документів.
Відповідно, якщо юридична особа в процесі своєї діяльності не має бажання надалі використовувати печатку, вона має право відмовитися від неї шляхом внесення відповідних змін до установчих документів та повідомити про це банк із наданням підтверджуючих документів, які зберігатимуться у справі з юридичного оформлення рахунку.
Звертаємо також увагу, що згідно із нормами Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22, банк перевіряє реквізити розрахункових документів клієнта на підставі відомостей заявлених клієнтом у картці із зразками підписів та відбитка печатки.
Тому у випадку відмови юридичної особи від використання печатки у своїй діяльності вона має внести зміни до установчого документу та надати банку нову картку без зразка відбитка печатки, засвідчену в установленому порядку.